ZMIANA SAMOCHODÓW- sprawdź szczegóły!!!

U W A G A !!!  ZMIANA SAMOCHODÓW W WORD BYDGOSZCZ

( wrzesień-październik 2020 ) !!!

Cały czas zależy nam na świadczeniu usług na najwyższym poziomie, dlatego postanowiliśmy wprowadzić najnowszy model do naszej floty, żeby kursanci, uczący się w naszej szkole nie byli zaskoczeni na egzaminie państwowym. Niestety cena nowego modelu wzrośnie o 30% od tych obecnie używanych, również tych 6-biegowych, które już teraz możemy spotkać na ulicach Bydgoszczy.

W związku z tym, żeby utrzymać  standardy   szkolenia na wysokim poziomie podjęliśmy decyzję o podwyższeniu cen kursów. Chcemy, aby ta zmiana pozytywnie wpłynęła na komfort i zadowolenie naszych klientów, gdyż jest to nasz priorytet.

Kursanci zaczynający w najbliższym czasie kurs prawa jazdy powinni się liczyć z tym, że będą zdawali egzaminy już na nowym modelu Toyota Yaris. Warto zwrócić UWAGĘ na fakt, że jest to najnowszy model z 2020r, KTÓRY NIE JEST JESZCZE DOSTĘPNY NA RYNKU WTÓRNYM. Istotną różnicą jest wygląd zewnętrzny jak i wewnętrzny. Pojazd dostanie nową sylwetkę. Będzie podobny do toyoty CHR, wyposażony w kamerę cofania. Innym elementem, który może zaskoczyć kursantów jest fakt, że skrzynia będzie miała 7-biegów (6 do przodu i jeden do tyłu).

Silnik będzie miał większą pojemność oraz większą moc.
(  WERSJA  5- DRZWIOWA !!!  )   – PREMIUM

 

Różnice względem poprzednika są ogromne !!!

Pod względem wymiarów są to auta bardzo podobne. Długość nowego jest mniejsza o 5 mm, trochę przybyło mu na szerokość, za to jest nieznacznie niższy. Jednak rozstaw osi wzrósł o 5 cm, co sprawia, że konstruktorzy mieli większe pole do popisu w kwestii planowania przestrzeni w kabinie.

Wygodne fotele i przestronne wnętrze, tworzą z Yarisa mini kompakt

Zbudowany na nowej platformie TNGA-B samochód jest zupełnie inny. Nadwozie jest sztywniejsze i lżejsze, ma nowe zestrojenie zawieszenia oraz niżej umieszczony środek ciężkości, który mieści się pomiędzy szerzej rozstawionymi kołami. To zmiany, które pozwalają Yarisem bez obaw wyjechać za miasto i wybrać się w podróż autostradą.

Wygodna pozycja za kierownicą sprzyja podróżom na dłuższym dystansie.

Wysokie prędkości na prostej czy w łukach nie robią na nim wrażenia, a stosunkowo miękkie sprężyny nie przeszkadzają w dynamicznej jeździe. Zawieszenie dobrze pochłania nierówności i wkręca się w zakręty. Prowadzenie auta daje przyjemność i poczucie bezpieczeństwa, a jego stabilność sprzyja prędkościom autostradowym.

 

Nowa hybryda i 3-cylindrowiec z Polski

Co więcej, znacznie lepszym właściwościom jezdnym odpowiada także napęd oparty na nowym, 3-cylindrowym silniku benzynowym 1.5 produkowanym w Polsce. Jest to jednostka wolnossąca, z wtryskiem pośrednim (ciekawe, czy jeszcze w tym roku powstanie instalacja gazowa), która w połączeniu z najnowszą generacją napędu hybrydowego generuje wspólnie z silnikiem elektrycznym 116 KM mocy i ma rozpędzać Yarisa do 100 km/h w czasie 10,3 s.

Toyota Yaris z każdej strony wygląda bardzo świeżo.

Jednak nie o sprint do setki chodziło konstruktorom, lecz o płynność przyspieszania w dużym zakresie prędkości, a zwłaszcza przy wyższych. Nowy Yaris nie tylko nie ma problemu z wyprzedzaniem w trasie, ale też z powrotem do prędkości 120?140 km/h na autostradzie, kiedy wcześniej była potrzeba jej zmniejszenia. Również pomiędzy zakrętami wymagającymi wyhamowania auto przyspiesza w sposób zdecydowany. Na pewno nie jest to jeszcze napęd sportowy, ale dynamika nie pozostawia wiele do życzenia.

 

 

źródło https://e.autokult.pl

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. (X) Rozumiem Więcej informacji ».